benimbebegim Kızlar selam, 10 ay 7 günlük kızım var doğumdan 2.5 ay sonra regl oldum. Bu ay 1 gün gecikmem oldu antibiyotik serum filan aldım bu ay, ama cuma günü tatile çıkıcaz regl olmam lazım ne önerirsiniz 🙄
tomvejerry benimbebegim ilaç kullanıyormu bunun için bilmiyorum ama YouTube de bunun için bı kadın hareketler göstermişti yaptım ertesi gün olmuştum bilmiyorum belki tesadüf oldu ama yinede yazmak istedim