Merhaba anneler oğlumla yarın 40’ ımız çıkıyor inşallah. Lohusa depresyonunu dibine kadar yaşayan biri olarak duyduğuma göre 40 çıktığı an her şey azalıyormuş bazılarında sona eriyormuş ne kadar doğru ne kadar yanlış bilgim yok. Siz neler yaşadınız? 40 çıkınca her şey düzene giriyor mu ? Ağlamalar, huzursuzluklar, sürekli endişe hallerimiz bitiyor mu ?