Daha önce ki postumda bebeğimin kabız olduğunu yazmıştım 4. günün sonunda fitil vermiştim ama işe yaramamıştı sonra da lavman verdim ve sabahına kakasını yapmıştı ama ondan beridir yine yapmadı 18 ağustosta kabız oldu 22 sinde lavman sayesinde yaptı ve 22 sinden beri kendisi yapmadı dün yine mecburen lavman verdim çok kaka yaptı öncesinde zeytinyağı verdim sıcak suda oturttum masaj yaptım emziriyorum bağırsaklarını çalıştıracak şeyler tükettim probiyotik de kullanıyoruz ama yine kendi başına yapmadı biz 4 aylığız normalde gün içinde 2-3 kere kaka yapardı ama ne oldu böyle şuan başka şehirdeyim acile götürdüm lavman verdi ama kullanmayacağım istemiyorum lütfen bana akıl verin ne yapmalıyım çocuk doktoruna götüreceğim yarın ama o ne yapar ki lavman istemiyorum