Kızımda böyle bir sorun yoktu doktor hipp combiotic mama önerdi o mamayı kullandığımızdan beri kakası afedersiniz yeşil katı ve özür dilerim ama çok fazla kokuyor bu gece yaptı altına baya koyu yeşildi ve dehşetttt kokuyordu bu koku dört aylık bebekten çıkamaz dedim resmen….yani sizce mamadan kaynaklı mi bqska bir şey olabilir mi? Çevremde ki birininde bebeği bu mamayı kullanıyor bizimde mamadan bı sure sonra öyleydi geçti dedi biz iki haftadır kullanıyoruz mamayı acaba geçer mi