Yani tam anlamıyla uyku eğitimimi bilmiyorum ama 12 aylık kızım gece sık uyanmaları ve sadece memede uyumasına bagladıgımın sonucunda cıktım bu yola 😂 kendisindende ısık gördüm tabi birgün yatarak emzireyim bakalım dedim ve emdi emdi uyumadı memeyi bıraktı biraz döndü sonra kendi uyudu dedim demek ki artık zamanı geldi bu işe el atayım tekrar dedim iki üç derken o şekilde zorlanmaya basladı birinde okumustum bir yöntem onu denemeye karar verdim uykusu gelmeye basladıgında ilk önce emziriyorum hafif mayısır gibi oluyor memeyi bırakıyor zaten kucagıma alıyorum omuzuma yatıyor dandini dandini fıs fıs kayıkcı söylüyoruz yatak odasında 1 2 tur atıyorum sonra oldugum yerde duruyorum veya oturuyorum poposuna pış pış derken uyuyor kendi kendine eger uyumıcak gibi kıpırdanmaya basladıysa birda turluyorum tekrar duruyorum iyice uykuya dalmadan yatagına bırakıyorum saga sola dönerken uyuyor artık kendi kendine kriz anlarında etkili olmuyor yine mutlaka memede uyuyor belki boyle boyle alısır diye düşünüyorum