5 ay 24 gunluk ve aşırı balgami var
Doktorumuz diş çıkarıyor oyuzden dedi ama disleri çıkalı bir ay oldu 1 aydirda balgami öksürüp atmaya calisiyo gece cok zorluyo uyuyamiyo
3 gun once grip oldu oda tetikledi gozleri bile kipkirmizi yavrumun dr götürdüm kucuk dedi ilac vermedi emziriyorum ve ihlamur elma karışık cay verdim 1 yemk kasigo
Serum fizyolojik ile yıkıyorum
Buhar makinası da buhar veriyorum
Gunde 2 3 kez sıcak banyo sokuyorum buharli
Bugin serum fizyolojik verirken biraz kustu cikardi ama yine cok dolu boğazları
Ne yapabilirim nasil rahatlar cocuk