Kızlar merhaba benim annem Almanya doğumlu. 18 yaşında üvey anne yanında büyüdüğü ve ezeyet gördüğü için Almanya’dan kaçmış ve geri dönememis ve vatandaşlığı da gitmiş haliyle. Şimdi 3 kardeşim var en büyüğü 11 yaşında henüz. Yeni bir yasa çıkmış almanyada olanlar bilirler annem bu firsatla kardeslerimle beraber Almanya’ya dönmek istiyor. Annem şuan 48 yaşında ve işletme lisans mezunu. Annem mavi kart ile gelmek istiyor fakat bunun için Almanya’da bir firmadan anneme iş sözleşmesi gelmesi gerekiyor. Sadece bir kağıt bu annem o kağıt ile Almanya’ya gidince o firmada çalışma zorunluluğu yyok. Ve o kağıt için firma bir ücret öderse annem karsilayacak. Acaba burada Almanya’da yaşayıp bize yardımcı olabilecek birileri varmıdır ? Annem tek başına bir bayan üç kardeşime de tek bakıyor o yüzden Almanya ona çok iyi gelecek.