40 günlük kızım ishal oldu aynı şekilde bende öldüm benden ona geçti sanırım sancı yapıyor bende kendi de öyle yapamıyor bir türlü kakasını rezene felan ictim patates kaynattim yedim muz yedim kesinlikle geçmedi nasıl geçer bu ishal bağırıyor hıc uyumadı gece