Merhaba 3,5 aylıkken kız bebeğim diş çıkardı. İnanın gaz önünde Hicbişey değil kendni yiyip bitiriyor. Aile hekimine götürmüştüm aşı zamanı bi jel vermişlerdi . Ne yapıyorsam geçmiyor . Sadece jel de değil. Ölğyorum yorgunluktan . Oğlumda daha küçük. Mahvoldum . Ne iyi gelir ne yapayım? Hastaneye goturcem zaten hşc böyle olmuyor bi doktor baksın . Hep ağlıyor hep 5 aylık oldu hergunum azap gibi . Annem kardeşim bile gelip gidiyor yanımda kalıyor ama asla yetişemiyoruz. Lütfen tecrübeli anneler bişey söyleyin ne yapayım artık çok yoruldum tükendim 😪