Urazkom Anneleer merhaba, 23 günlük bebeğim çok sık kaka yapıyor. Sadece anne sütü alıyor. Anne sütü yaramıyormuuuş muuuş öyle bişey duydum. Sizin bebekler nasıl ve duyduğum şeyin sizce doğruluk payı nedir??
Elfgrn Urazkom her bebeğin gelişimi farklı oluyor kimi 2-3 günde yaparken kimi bir gün içinde 2-3 kere yapıyor sütün yarayıp yaramaması da eğer zaten çişli bez sayısı yeterliyse sütün de yeterlidir çevreyi boşuna takma kafana onlar her şeyi söylerler. Mesela diş zamanı kaka sayısı artıyor normal günlerde günde bir veya iki günde bir yapıyorsa diş zamanında 3-4 kez yapıyor. Ki yenidoğanlar da çok normal bu kadar fazla yapması
Urazkom Elfgrn sütüm yetiyor çok şükür , bez sayısı 7,8,9 oluyor. Çok kaka yapmasının sütün yaramadığına işaret olduğunu duydum ve tedirginleştim. İkinci bebeğim ama ilk gibi her konuda tedirginim🙂
Poyrazmom_ Urazkom zamanla sayısı acalacak şuan çok normal benim oğlumda öyleydi her altını açtığımda kaka vardı sonra günde 1 e düştü 2-3 aylık gibi