Kızlar 1 aylık bebegımı gece 12 yada 1 de emzırdım uyutmaya calısırken saat 2 oldu yatırdım besıgıne ben de yattım alarm kurmayı unutmusum kendımde uyumusum sabaha karşı emzirebıldım saat 6ydı cok uzun süre kendısıde uyanmadı bazen böyle oluyor gece beslenmesi kaçıyor hep geç uyudugu için :( ama benım canım sıkılıyor böyle olunca