Kızlar günaydın,
Artık sabah olsun istemiyorum ağlayış bağrış çağrış tükendim resmen.. 1.5 yaşındakı oğlum 8 yasındaki abisine hiç huzur vermiyor hiç birşey ellettirmiyor vuruyor ısırmaya calışıyor konuşuyorum abi cici yapıp sarılıyor öpüyor peşine vurmaya başlıyor yine..çocuk eline ne alsa suç tv izlemek istiyor kumandayı elinden alana kadar krize giriyor kendisi tv’de izlemiyor yerlere fırlatıyor kendini gidip ya yere yada duvara vuruyor kafasını. Büyük oğlumada üzülüyorum odaya kapanıp ağlıyor tabi odaya gitmeside suç kapıya dayanıp aç diye ağlıyor. Hiç böyle değildi abisinin peşine ağlardı okuldan gelince sevinirdi..bana bile yaklaştırmıyor dokunmamı istemiyor umarım geçici bi durumdur ikisininde gönlünü ayrı ayrı almaya çalışıyorum nerde yanlış yaptım bilmiyorum😞