Annababy günaydın canım bende bekliyorum basına gelen varsa ogreneyim
Benimde oglumun ayak bas parmaginda tirnak batmasi olmustu bir sure kesmedik doktorumuz krem kullandirdi. Batık gecti ama simdi alttan basta tirnak uzuyorda ustteki kabuk gibi duruyor. Anlam veremedim. Ama kanama falan olmuyor normal ustteki uzamaua devam ediyor