piremsesssannesi bızım doktorumuz 1 damla dedı bız o şekılde kullandık. 9 ay kan tahlılınde 11 olması gereken hgb degerı 10.2 çıktı. Kızım 10 kg 14 damlaya cıkardı 2, 5 aydır o sekılde kullanıyoruz aşırı düşük degıl bence. Ama ben düşük olmasını doktorun damla mıktarını az vermesıne degıl kızımın ek gıda almamasına baglıyorum. Sadece meme emiyor. Ek gıda ıstemıyor. Eger azcık azcık kıyma et yese bence normal degerde olurdu.