Roxymila Arkadaşlar merhaba, Ankarada gece bebeği acile götürebilecegim onerebildiginiz bir hastane varmidir?
Dilek_66 Roxymila sehir hastanesi var çok ilgililer ben hep oraya göturüyorum detaylı inceliyorlar ve güleryüzlüler tavsiye ederim
safinaz1 Roxymila etlik şehir hastanesi çocuk acili güzel baya pek beklemiyorum saatleri önemli aslında gece 12 de gidince kimse olmuyor genelde 8 9 da kalabalık oluyor ama etlikte çok sıra beklemedm genelde 3 doktor çalışıyor çogu zaman
Roxymila Dilek_66 sehir hastanesine bir kere gittim kendim icin ama siradan dolayi biraz gozum korkmustu birde herkese 5-10 dk bakmislardi hakli olarak cok kisi vardi. Cocuk bolumu ayrimi ?
[silindi] Roxymila Yani normal bir şekilde acillik durumuna göre öncelik gösteriliyor. Ben İkisinide tercih ediyorum. Üniversite hastanesi olduğu için kolay kolay bırakmıyorlar, ilgi güzel oluyor.
Dilek_66 Roxymila evet çocuk acil bölümü var bi 5 10 dk bekliyoruz evet kalabalik oluyor fakat hizmetlerini seviyoruz biz memmunuz
Roxymila Roxymila son olarak birsey soracagim ogrenciler mi ilgileniyor sadece yoksa uzman doktorlarda varmi? Baska bir hastanede bu sekilde birsey yasadim o yuzden sormak istedim.