
Dün sinek ısırığı gibi kızarıklık vardı vücudunun çok yerinde ve o gün parkta uyumuştu birkaç saat bu yüzden eşimle sinek ısırığı olduğunu düşündük hoş şimdi de vucudundakiler sinek ısırığı mı değil mi emij değilim yanağını gördükten sonra. Yanağı 1 saat yarim saat öncesine kadar böyle değildi bi sigara icip geldim altini degisirken bi baktim tokat yemis gibi kizarmis surati ve kizarik olan bolge sicak birde beyazimsi minik kabarciklar var bi anda oldu denebilir. Cok iştahsız dis cikarmaya başladığından beri ve az yiyor. Alerji yapacağını düşündüğüm bir sey yemedi ama bugün meyveli yogurt yedirdim cilekli sonra degisiklik olsun diye ilk kez baska meyveli yedirdim kakasi da ishal seklindeydi yesildi ve yogurt kokuyordu acaba o yogurt mu dokundu diye düşündüm emin degilim ve huysuzluk vardi uyumadi simdi uyutuyorum suan sakin. Gunes acar acmaz hemen hastaneye gidicem buralar tekin degil o yuzden simdi gitmiyorum. Peki sizce ne olabilir biraz uzun oldu kusura bakmayın