Eceerva Kızım bı kaç gündr gece uyanınca beş dakika emip uyuyr haliyle bezini de ıslatmıyor. Akşam taktığımı sabah uyanınca emzirnce anca pisletiyor bu durum normal mi
morlu_baby Eceerva normal gibi . Mesela benım bebeğim gece kakasını hiç yapmaz , akşam yatarken takıyorum sabaha kdr asla elllemem , ellersem uykusu dağılır zaten kaliteli uyku alamaz. Sabah uyandıgında yer ve hemen kakasını yapar 10 aydır hep böyleyiz 🥲
bananeabiya Eceerva bence normal canım 2-2.5 aydan sonra benimki de gece yapmazdı sabah yapardı beslenmeden sonra.
beyzzsenturkk_ Eceerva bende gece alt acmıyorum kaka yaptıysa hemen alıyorum ama gece kaka yapmıyorlar bezini acmak uyku kalitesini düşürüyor ve geri uykuya döndürmek zorlaşıyor