Merhaba kızlar size birşey danışmak istiyorum bebeğimin doktorundan yeterli bir cevap alamadım internette de yeterli bir cevap bulamadım bana cevap verirseniz çok sevinirim gerçekten. 14 buçuk aylık bir bebeğim var uzun süredir ilk kelimeleri var aslında ,10-11 aylık dönemde dede baba hala gibi kelimeleri söylemeye başlamıştı fakat 12.aya girdiğimizde birden herkese aba demeye başladı . Her söylediğinde doğrusunu telaffuz edip konuya devam etmeye çalışıyorum. Aslında şuan söyleyebildiği kelimeler; baba dede hala dayı Ceyda gel çiçek bebek hav hav mama gibi kelimeleri söyleyebiliyor biraz yarım olsa da . Bir tek anne demiyor bana her zaman aba diyor ,birde insanlara ilk aba diye hitap etmeye çalışıyor doğrusunu söyleyince düzeltiyor. Bunun için ne yapmalıyım ? Yani bu normal bir durum mu yoksa bir uzmanla görüşmemiz gerekir mi ? Bu arada algıları çok açık bir bebek kızım, söylenilen herşeyi anlayıp verdiğimiz bütün komutları yerine getirebiliyor dışarıdaki insanlarla ve bizimle iletişimi çok kuvvetli ama hâlâ sürekli aba demesi bir tedirgin etti açıkçası