Süt soğuması diye birşey yok boşuna korkma bağırsakları çalıştığı için gurulduyo ve gazdan dolayı gurulduyo benim bebegiminde büyük adamdan ses çıkar gibi gurulduyordu hemde sürekli bol bol masajini yapıp alttan gaz çıkarmasını sağla 2 aylık olduk bitti guruldama ben doktora bile sormuştum yani boş yere korkma