Selaam, oğlum geçen pazartesi gecesi 37.4le ateslendi. İlk başta 4 saatte bir pedifen veriyordum, 37.6 falan oluyordu. Sonra aralıkları açıldı ateşin ve 7-8 saatte bir surup veriyorum. 38i hiç geçmedi, iştahsız, huysuz ve gergin oğlum çok. Elleri sürekli agızda, hatta patlamak üzere olan dişlerinin yerlerinde dilini gezdiriyor sürekli. Soğuk seyler yedirebiliyorum sadece. Doktora salı günü ilk gittigimizde boğaz enfeksiyonu dedi ve kan tahlili istedi, duruma göre antibiyotik veririm dedi, tahlilde crp 16 cıktı ve viral olduğu anlaşıldı ve antibiyotik vermiyorum dedi. Çarşamba günü burun tıkanıklığı ve aşırı bir sümük başladıı, öksürükte var, Cuma gününe kadar tekrar aynı sekilde ateşte devam edince yeniden doktora gittik, neredeyse iyileşmiş, cortair ve ventolinle günde 2 kere hava ver, balgamını atsın dedi. Öksürük dahada arttı sanırım balgam atıyor artık. Ama hastalığın sonuna kadar geldiysek bu ates nedir kızlar. Doktor ısrarla diş ates yapmaz diyor. Çocuk artık agzını parçalayacak noktada diş yüzünden gözümle görüyorum. Diş virüs cakıstı ve ates bu yüzden mi uzadı. Neredeyse 1 haftadır ne uyku uyuyorum ne yemek yiyebiliyorum. Oğlan hic hasta gibide degil, huysuz ama hareketli.. allah askına gececek bitecek diyin, delirmek üzereyim😫😫😫