Ceylinadam5 Merhaba arkadaslar bebegimde boyle kirmizi seyler cikiyordu doktor sicaktan dedi ama bugun cok asiri cogaldi yani sicaktan givi degil bence boyle olan varmi ne olabilir bunlar 2 3aydir vae bunlar ama cok cogaldi
Htcypc Ceylinadam5 hergun banyo yaptirin ve oda sıcaklığını ayarlarsanız birde uyumadan basucuna lavanta yagi damlatirsaniz (ivez sivri hatta kara sinek bile hassas cocuklarda hemen kizariklik yapıyor).azalmayi göreceğinizi tahmin ediyorum bizde sadece yüz bolgesinde vardı çünkü
LadyBugg enfeksiyon el ayak hastalığı gibi. Benim oglumda 2 ay önce bu sekilde kizardi doktor el ayak hastalığı dedi. Ama 10 gun icinde gecti. Hijyen ve surekli dus almasi cok onemli dedi.
LadyBugg Ceylinadam5 bende gunde 2 veya 3 kez dusa mutlaka sokuyorum malum havalar asiri sicak ve nemli ama yinede oluyor bebeklerin cildi cok hassas olduğu için. Tekrar cok gecmis olsun.
aycan27 İsilik olabilir benim bebeğimde de oldu ama noktalar daha küçük ve daha sık ti sizinki dağınık pamuklu giydirmek ve duş aldırmak ise yaramiyorsa bı doktora götürün başka biseyde olabilir alerji falan geçmiş olsun