1Kalpte_2Prens benimde kuzenimin banyosunda oldu fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum yoksa atardım . Güm diye bir ses geldi banyo tavanı çökmüş meğer dedi ortalık savaş alanı gibi. Yukardakinin banyosu akıtmış ordan damlaya damlaya çürütmüş en sonda tavan çökmüş. Belki sizinde yukarıda ki komşudan su geliyordur zamanla çürütüp patlatmıştır. Gece olması kötü tabi korkmuşsun ama gündüz olsa Belki senin üstüne düşecekti. Geçmiş olsun korkmayın