DamlaDeniz Arkadaşlar bugün doktorumuz kızamık aşısının geldiğini bu hastalığın tekrar sık görüldüğünü ve 9 11 ay arası bebeklerde yapılması gerektiğini söyledi aranızda yaptırmış olan var mı
sahikakocarslanli DamlaDeniz yok ama bende bugün sağlık ocağına gittim ebe aynısını dedi 9.sayda kızamık yapıcaz yeniden çıkmış galiba yoksa bakanlık koymazdı dedi aramızda 9 aylık bebeği olan varsa bilir belki
Sumert DamlaDeniz benimde bebeğim 9 buçuk aylık bugün bizde yaptırdık zorunlu değilmiş ama 1 yaşına kadar koruması açısından yaptırdım
929119 DamlaDeniz Canım benide bugun saglik ocağından aradılar salgın varmış sağlık bakanlığı aramış sağlık ocağını yarın asıya bekliyorlar bebegim 10 aylık yaptırmışmıydınız asıyı siz?
utkununannesi_ DamlaDeniz bizde 9 aylığız ama 1 yaşında yapılacak dedi sağlık ocağı yumurta alerjimiz olduğu için de hastane gözetiminde yapılması gerekiyormuş
Pinkbery Sumert sağlık ocagı yapıyormu ücretsiz mi benim bebegm 1 yaşında. Ona yapılan aşılardan farklımı yani ayrıcamı yaptırmam lazm anlamadım ben şimdi🙄🧐
Sumert Pinkbery ücretsiz aşı 1 yaşında olacak aşının aynısı dedi hemşire sadece 1 yaş aşısı olana kadar koruması için yapılıyormuş sizin 1 yaşında olduysa gerek yoktur
Asafff__ DamlaDeniz tek aşı mu yaptırdınız acaba bacaktan mı oluyor ve ates oldu Mu K. Bakmayın bu kadar sordum ama hiç bilmiyoeum 🤔🤔
Pinkkk 1 yaşına 1 hafta kalan herkese yapılacakmış kızlar beni de aradı ebe ve toplu açılıyormuş aşılar onların dediği saatte gidin sabah saati oluyo genelde sonrasına bozuluyormuş doktorumuza da danıştım yaptırcam 11 buçuk aylık kızım