Doga0812 Kızlar sade istiyorum abiye de değil aslında şık bir şey olmalı eylülün 10′unda düğün var hala bulamadım eşimin kuzeninin çok yakınlar bu arada aciĺlllll çokta pahalı olmasın skzskk 44 beden 😆
AgentMom Doga0812 pantolonlu takım istersen mürdüm butiğe bir bak derim şık ve kaliteli duruyor. Elbise de geçen ben alvina yaz outletten aldım. https://www.alvinaonline.com/tr/mavi-40567-esinti-elbise-38-46-tek40_20yelb0040567-684-266 https://www.alvinaonline.com/tr/lacivert-40566-esinti-elbise-38-46-tek40_20yelb0040566-353-174 Bir de bu Bunları aldım yakın arkadaşımın kına ve düğününde giyeceğim.
Damlaebrardmr Doga0812 açık mı tesettür abiye mi diyorsunuz anlamadım valla benim dediğim yer tesettürlü için
AgentMom Doga0812 44 beden de yanlış anlamazsanız bunlar daha kilolu gösteriyor. Bende 46 bedenim . Bu kumaş zayıflarda daha şık duruyor. Tabi benim fikrim
AgentMom Doga0812 çanta ve ayakkabı sade değil. Topuklum ayrı. Şifon elbiseler burada sade ama baya ağır ve şık duruyor