Doga0812 Yani benek benek özel bölgesine kadar arttı .Bide kaşıyor habire ben hiç isilik dökmedim kaşınıyor herhalde bu şey napcam ben bide pişik olmaya başlamış testisi bile pişik
Doga0812 LadyBugg saglikocaginda Dr sordum haametan alin dedi ama bilmiyom bende almadım daha sudocrem sürdüm geçer gibi oldu arttı iyice
Sumeyye068 Doga0812 bizde de yakın zamanda oldu. Ben de bepanten sürdüm geçer dedim. Geçmedi arttı gibi . Doktora gittim bez değiştiğimiz için mantara çevirmiş . Krem verdi . 2 gün kullandık hemen söndü. Mutlaka götürün doktora .