3 yaşında oğlum bir şeyi bahane edip sürekli ağlıyor örneğin gece 3 de uyanıp anneanneye gidelim diye ağlıyor veya dondurma al diye gündüz olanları saymıyorum bile parka iniyoruz 2 saat de dursak diğer çocuklar sesini çıkarmadan eve giderken onlarla aynı anda giden oğlum kriz geçiriyor konuşmaya çalışıyorum asla susmuyor ki beni duysun. Her sabah bişey aklına geliyor (genelde o an elimde olmayan istekler ) ağlamaktan helak oluyor Artık şikayete gelecekler diye korkuyorum ama sizde de böyle mi 8 aylık kardeşi var zarar vermese de ara ara kıskanıyor ama küçük doğduğundan bu yana dikkatli davrandık severken gözüne sokmadık ailelerimizi uyardık önce büyüğü sevin diye artık nerde yanlış yapıyoruz bilmiyorum çaresiz durumdayım 😩