Kızlar artık yorulduğumu hissediyorum yoruldum derken bile vicdanım sızlıyor ama lütfen yardımcı olun bana.. kızım 5 ay 13 günlük doğduğundan beri gece ağlayarak uyanmayan bebek şimdi ya ağlayarak ya da sıçrayarak uyanıyor gece uykusuna geçiyor iyice daldığı an yatağına koyuyorum 1 saat geçmeden uyanıyor ağlıyor kucağıma alıyorum susuyor geri uyuyor tekrar yatıyorum 10 dakika sonra tekrar aynısı deli oldum yenidoğan zamanlarında bile bu kadar çok gitgel yapmamıştım rüyadan da mı korkuyor dicem de durmadan da korkamaz herhalde gün içinde çok yoruluyorum zaten gece dinlenir en azından bi çay kahve içeyim diyorum yok daha zoru oluyor şimdide aynısı oldu kucağıma aldım yanındayım annecim dedim güzelce uyu sabah oyunlar oynayalım dedim hemen daldı yatağına koydum 2 dakika geçmeden kıpırdanmaya başladı pes ettim yani ortamıza aldım şimdi de bana dönmüş eli üstümde öyle uyuyor uyku arkadaşı diye çocukluk ayıcğım vardı o hep yanındadır mesela uyku zamanlarında yanında bulunduruyorum ama pek işe yaramamış sanırım sizler böyle bir şey yaşadınız mı nasıl atlattınız veya ne yapmam gerekiyor geçici bir süreç mi ?