Kızlar merhaba oğlum altı buçuk aylık iki haftadır sürekli kucağım da doğru düzgün uyku düzeni yok gündüzleri hiç uyumuyo altı da bir kalkıyo uyutamıyorum gece 10 a kadar ve sabaha kadar yarım saatte bir kalkıyo emerek uyuyo yada meme reddi yapıyo gece kalkıp elimizde battaniyeyle sallıyoz eşimle öyle uyuyor neden böyle yapıyordur sizin bebilerinşzde de oldumu