Arkadaşlar merhaba, 10 ay 2 günlük bir kızım var yaklaşık 5-6 gündür tutunup kalkmaya çalışıyor eğer tam tutabildiği bir yerse kalkıyor ama koltukta felan ellerini tam tutamıyor kumaştan dolayı kayıyor oralarda kalkamıyor. Dizlerinin üzerinde kalıyor. Yani aslında tam gücü yetmiyor henüz. Düşecek diye ödüm kopuyor bir dk yalnız bırakamıyorum. Bu ortalama ne kadar sürede tam yapabilir hale geliyorlar düşmeden yada böyle bir dönem var mı yani hep düşme tehlikesi mi oluyor yürümeyi çözene kadar. Bir de biraz kilosu var geç yürür bu yürüyemez felan diyorlar baya canım sıkılıyor. 5-6 aylıkken desteksiz oturuyordu. 6 aylıklen döne döne hareket ediyordu odada. 8 ay 24 günlük emeklemeye başladı. Ben koltuk altlarından tuttuğumda adım atıyor ama hiç dengesi yok yani bıraksam ayakta duramaz. İlk bebeğim olduğu için bu konularda baya tecrübesizim, süreç nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz