Mervek92 Merhaba kızım 17 aylık artık çok sık kalktığı için gece emzirmesini kesmeye başladım tam yirmi gün oldu ama hâlâ sürekli kalkıp ağlıyor meme diye ilk başladığım günler ateşli hastalık geçirdi yaklaşık beş gün kadar o mu etkiledi uzattı süreci bilmiyorum bunu yaşayan varsa yazabilir mi şimdiden teşekkür ederim
Melisaag Benim oğlum da 18 aylık ve bende aynı dertten muzdaribim, kesemiyorum. Uykusundan uyanıp direk emmek istiyor bazen emzik olarak kullandığı bile oluyor ve 4 5 kez rahat kalkar artık sabah gücüm kalmıyor. Nasıl bir yol izlemem lazım acaba
Mervek92 Melisaag aslında Bizim ilk üç gün güzel gidiyordu ama hasta olunca birden başa döndük ben şöyle yaptım hep konuştum annem bak memeler yorulmuş uyucaklar dedim herkes uyuyacak sabah güneş çıkınca emcez dedim anlıyor fakat dişleri çıkıyor rahatsız olduğu için yine her gece kalkıpe diye ağlıyor çok zormuş bu iş ya 😔