tubiiik_ tam gözünü kapatmıyor ama yüzünün üstünde tutuyor tenine değecek yani
:( eli değdiği an gözünü kapıyor o kadar bağımlı askıya emziği sadece uyurken kullanıyor onun dışında emmez ama askıya aşık bence emzik bırakınca eline verseniz olur bişey değişmez bence emzige değil askıya aşık çünkü bu bebeler 😂