Merhaba anneler,bugün oğluma Hamsi yedirdim,yedirdikten 2 saat sonra da anne sütü içti.1 saat sonra çok fena şekilde kustu.Normalde kusan bir bebek değil.Ben su verdim tekrar midesi boşaldı diye anne sütü verdim 1 saat sonra uykudan uyanıp yine çok kötü bir şekilde kustu.Sebebi ne olabilir hanımlar.Birde kusmadan önce pedidus vermiştim.Zehirlenme olabilir mi 😒