Herkese merhaba
Ailecek dün tatile geldik arkadaşlar. Dün gayet iyi olan bebeğimin bu sabahtan itibaren ateşi var. 36.9 dan aşağıya düşmedi hiç. En çokta 37.9 oldu. Sürekli ılık duş ve ıslak ılık havlular ile çözüm bulmaya çalıştım. Arada ateş düşürücüde kullandım çünkü diğerleri çok fayda etmiyordu. Akşam 8den sonra öksürmeyede başladı. Ne yapmalıyım hastaneye götürsem poliklinikler açık değil haftasonu olduğundan. Acilde ilgilenirler mi? Yoksa yaptıklarımı yapmaya devam mı etmeliyim? Kararsızım