Merhaba benimde 4 aylık bebeğim var şuanda doğumdan sonra dizlerimin ağrısından yere eğilemiyordum bile bende doktora gittim film falan çekildi doktor doğumdan sonra bu şekilde olması normal her annede oluyor günlük yaşantınız değiştiği için dedi birde epidural ile doğum yapanlarda doğumdan sonra bel , ayak , diz ağrıları çok olurmuş . Şuan emzirmem bitti benimde iki hafta oldu ağrılarım da azaldı ama emzirmekle alakası varmı bilemiyorum tabi.