Oğlumda yaklasik 3 senedir boyle bi model kullaniyo, ben yanlarina korumalik aldim yoksa başını vuruyodu yada emzigini dusuruyodu. Yataktan memnunum ama keşke biraz daha genis yaptirsaymisim sadece ondan memnun degilim. 90 cm en degilde 1.20 yaptirsaydim keske daha uzun kullanabilirdi belki