mini_ada Selamm, memnun kaldığınız oto koltuklarınızı ve memnun kalma sebebinizi paylaşabilir misiniz? Şimdiden teşekkürleeer 🌸💖
papatyam-34 mini_ada Prego strong fix 360 derece dönüyor 0-36 kilo aralığın da isofixli çok memnunum çok rahat üç kademesi var oturma yatma ve yarı yatar pozisyon olarak çocuk büyüdüğü zamanlar kafasına göre ayarlamak için arkada ki desteği kalkıp boya göre ayarlanabiliyor 🌸
papatyam-34 Strong_mom 2 aylık iken 0-13 olan oto koltuğu kullanıyordum 6 aylık olduktan sonra 0-36 kilo aralığı olana geçtim öbürü küçük geldiği için 🫠