yagmurkokusu_ Polannem 40 trilyonmuş Türk parasına çevirdiğinde geçen yorumları okurken yazmışlar şaşırdım. Bir aile bu kadar parayı nasıl toplasın ya.
Polannem yagmurkokusu_ kesinlikle öyle. Normal gelir düzeyinde biri evini arabasını ne varsa satsa ⅒ unu yine çıkaramaz
DilekGunes Polannem sevgi puanları ile sma çocuklar destek oluyorsunuz reklam izliyorsunuz onun karşılında sevgi puanı veriyor sma çocuklar bağış yapıyoruz
Polannem DilekGunes çok iyiymiş nerden ve nasıl yapıyoruz. Bilgilendirirseniz eminim ki yapacak çok annemiz vardır
Toprakbebekk Polannem evet o kadar çok varki içim sızlıyor keşke elimizden daha fazlası gelse hepsine yardım edebilsek son zamanlarda iyice çoğaldı rabbim kimseyi evladıyla sınamasın çok zor
DilekGunes Polannem  bu uygulama indirerek günlük gelen görevleri yapınca Sevgi puan toplamış oluyorsunuz sonra seçtiniz smalı çocuk veya diğer yardım kuruluşları Sevgi puan aktarak yardım etmiş oluyorsunuz 😇🌼
Dondurmalikahve DilekGunes Bunu duymuştum ama çocuklar için bağış mı toplanıyor öyleyse indireyim bende
Dondurmalikahve Polannem Valilik izinlerinin de sınırlı olması aşırı saçma 2. den sonra izin verilmiyor 🤬 durumu olan insanlar el atsa birçok çocuk trake açılmadan bu hastalıktan kurtulabilir.
Polannem Dondurmalikahve %50 nin altında kalanlara 3.kez valilik izni verilmiyormuş sanırım. Geçen %35 olan ailenin biri paylaşım yapmıştı bu şekilde 😔
Polannem Dondurmalikahve indirdim bende davet kodu varsa 1000 sevgi puan verecekmiş davet kodu arıyorum
Dondurmalikahve Polannem ebraraumutol sayfası var son ve 2. valilik izni diyor birkaç çocuk daha var öyle bu paralar zaten valilik izinli toplanıyor insanlar zaten paranın kuruşuna dokunamıyor hangi yüzdelik dilimde olursa olsun süre tanınması çok can sıkıcı.
Polannem Dondurmalikahve bence de öyle. Bi kızımız için 40 aydır para toplamaya çalışıyomuş ailesi. Bu aileye nasıl denir ki artık size izin yok diye. Bunu demek bırak evladın köşede sessiz sakin acısını çeksin ölümünü bekle demek gibi bişey. Saçmalık