Polannem Ay bende daha dün gördüm o Sefa bebeği, Keşke herkes bu konuda hassas olsa, ben yeri geliyor çocuklarımın rızkından kesip gönderiyorum. Ki eminim bunu yapan bir çok anne var, anne diyorum özellikle çünkü bu durumu en iyi anneler anlayabilir. Keşke bütün milletimiz düşünceli olsa hepsine olmasa da elimizden geldiğince yardımcı olmak insanlık görevi diye düşünüyorum