Fgelemet merhabalar, mesajınızı geç gördüm kusura bakmayın ben şöyle yaptım önce gece uykusuna geçerken kendi kendine uyutmaya başladım çünkü karanlık olunca daha çok anlıyor uyuyacağını kendi yatağımda yanıma yatırıyordum gece uykusuna kendisi geçiyordu zor da olsa gündüzleri yine kucakta uyutuyordum ama son 2 haftadır diş ve atak dönemine denk geldiği için asla kucaktan inmiyor sürekli ağlıyor herşeye ama herşeye yani başa döndük tavsiyem gece uykusundan başlayabilirsiniz ben düşmeyeceği şekilde yatakta serbest bıraktım döndü dolaştı tekrar üstüme çıktı ben koydum falan derken en sonunda yorulup uyudu 1-2 derken de baya yol katetmiştik ama maalesef bozuldu diş süreci hafiflediğinde tekrar başlayacağım İnşallah