Bu ay 4 gun kadar geciktim test yaptim negatif fakat hafif pembemsi regl de geliyor gibi ama devamliligi yok minicik sekilde 🤯bu ay dis apsesi sebebiyle antibiyotik kullandim ayh bir sey daha var dogum kontrol hapimi dengesiz kullandim. Bu sebeblerden geciktim veya olamiyorim diye yorumluyorum kendimce.. bir kac gun daha bekleyip oyle gitcem doktora. Ah birsey daha antibiyotik ne zman kullansam kasintimda oluyor genital bolgemde enfeksiyon sebebiylede gecikmis deolabilirmiyim acaba kafamda cook fazla sorular var 🫣 dogru cevabi tabiki doktor belirlicek muane olununca fakat bi burayada danisayim dedim bu saydiklarim sebebiyle geciken vs oldumu durumlarinizi paylasirmisinizzz