[silindi] Sünnet olduk cok korktu cok agladı uyusukluk gectı Daha beter oldu Tecrübeli Annelerin Yardımına ıhtıyacım var durmuyor yerinde uzanmıyor Uyumuyor da Sürekli Ağlıyor 🥲🥲
kitapkurdubebeninanasi [silindi] kaç aylık çok geçmiş olsun doktor calpol verin demedi mi. Biz ilk akşam 4 saatte bir calpol vermiştik
_The_ANA_ [silindi] Biz calpol vermiştik Krem verdi geri sıyırarak sürmemi söyledi Zeytinyağı da döktük bardak koyduk kapattık bezini Bebeğim 1 kez bile ağlamadı
[silindi] Tuba verdim evette durmuyor hıc ya Cok aglıyor eve geldık uyudu uyandı o saatten beridir ağlıyor
[silindi] [silindi] Sadece calpol ve dolven yazdı bide kantaron yağı ama cok aglıyor dönüşümlü verıyorum ılacları ama yok durmuyor hiç
[silindi] [silindi] Fitil vereyımmı dıye sordum bende var cunku ismini unuttum mavı beyaz bı kabı var fitilin Hayır verme dedi calpol ve dolven dısında
Ali-Eymen Benim oğlumda akşama doğru çok ağlamıştı bende dayanamadım bakmak istedim yarasına meğerse sargı yaptıkları bez kaymış çocuk ondan da çok ağlıyormuş düzeltip kremleyip öylece üstüne bez örtüp yatırmıştım gece rahat uyumuştu
[silindi] Ali-Eymen Off valla cok zormus ya ıcım acıyor resmen gozlerı sıstı ya bide bölgeyi uyusturmadan sünnet ten once burnundan şırıngayla bısey sıktı hafif bi sersemleşsin dedi ama nedir dedim korkulcak bısey degıl dedı
[silindi] [silindi] Bizim doktorumuz sadece fitil kullanırdı mesela, her doktor bir ilerlemiyor. Ama ilk gün bu ağrıların olması çok normal endişe etme. Bezine ve pipisine yağ döküp o bölgeyi muhakkak yumuşat ve üstüne asla bir şey koyma 🌺
[silindi] [silindi] ya üstünde jilatin gibi bişey var bant gibi onu sen çıkar ma kendı cıkar dedi de sizde varmıydı öyle bişey birde çok şişti
[silindi] [silindi] Bizde sadece gazlı bez vardı. Eve gidince çıkart ve direkt yağlayıp kapat, 4 saatte bir fitil ver ve kaka yapmadığı sürece sık bez değiştirme dedi. İlk 3 gün bizimde çok şişti. 6 günde normale döndü her şeyi.
[silindi] [silindi] hım bana oyle bısı soylemedı bende sıklıkla degıstım bezını degısmıyım o zaman saatte gec oldu bu bandı alsammı acaba üstünden bilemedim bu saattede rahatsız edemem ama bana elleme bırak demıstıde
[silindi] [silindi] Onu sabah sor bence canım ama sık bez değişimi yapma çişi ile iyileşecek o pipi ve yağ dök
Aynenkanka [silindi] calpol ve novalgin damla kullandırmıştı doktorumuz. Çok ağrısı olursa 4 damla novalgin demişti ama biz 2 aylıkken sünnet yaptırdık sizin oğlunuz büyükmüş. Dr sorun isterseniz belki müsade eder. He bir de anestol merhem sürmüştüm uyuşturuyor o da
[silindi] Aynenkanka Ben cok daha kucukken yaptırcaktım ama olmadı fıtıgı vardı yapmadı doktor gerılemesını bekledık 20 aylıkken gerıledı sımdıde hemen yapalım artık dedı Bende Onayladım bu merhemide bı soracam yarın doktora cok teşekkür ederim 🙏