Unicorn67 Merhaba herkese yeni doğum yaptım göğüsüm yarilmisti bende iyileşsin diye 6-7 gün tek gogusumle emzirdim diğerini sagdim elimle makinada acitiyordu her sagdigimda bu renkte bir süt geliyor başına gelen varmı ? Normal mi bu
Unicorn67 Unicorn67 bir ara şişmişti baya bı ama masajla açtım şuan şişlik v.s yok bebekte emmek istemiyorum bu gogusu bilgilerinizi paylaşırsanız sevinirim
Fulihkn Unicorn67 benek emse daha iyi canım sütün çoğalır. Meme uçların ağrıyosa Yara olabilir göğüs kremi kullan
moonlight__ Evet bu kolostrom. Ağız sütü. Bebeğin ilk aşısı diyolar. O kadar ki faydalı. Bebeğine içir bir damlasını bile ziyan etme canım.
Fulihkn Unicorn67 3 5 gün sarı gelir ama o kadar uzun sürer mi bilemedim bi doktorunuza sorun canım ne desek yanlış olur
Fulihkn Unicorn67 bak ben lanolin kullandım 2 gün de hemen iyileşti bunu dene . Ki ben ağlayarak emziriyodum
Bulut-ily Unicorn67 Benimde çok kötüydü hatta 2 ayına kadar çektim sağamıyordum her şeyi kullandım. Yarılmıştı artık göğüslerim.3 doktor gezdim.En son garmastan pomat sür üzerine gümüş kapak kapat sıcak havlu koy dedi ve çok hızlı toparladı. Umarım seninkide biran önce toparlar :(