Merhaba değerli anneler. Kızım Nil 20 aylık , her gece sütünü icer yatar malesef az evel mamayi verdiğimde almadığını farkettim ki,salladı attı. Meğersem başlığı yırtmış.cekiyor farklı geliyor muhtemelen.chicco Natural feeling biberon kullanıyordum. Evde avent ve wee de var. Ağzına sürmüyor. Avent pipetle suluga bile koydum. Icmiyor. Gece bir iki kere mamaya kalkıyor. Napacagimi bilmiyorum. Şuanda da uykuya dalamıyor. Herhangi bir önerisi olan anne var mıdır acaba?