İlk zamanlar çene kasları çok güçlü olmadığı için uzun süre ememiyorlar. Bir de bu bebekten bebeğe değişiyor onu anladım. Bazen 5 bazen 10-20 dakka sürerdi. Ama doktorum eğer 10 dakikadan fazla emiyorsa doymuyor demek ki derdi. Mama+meme şeklinde gittik bizde. Yeterli beslenmesini istiyorsan günde 3 kere verdiğin mamayı ağlamıyor diye direk kesme. Günde 3 kere azaltarak ver. Örneğin bugün 30 verdiysen yarın 25 ver. İki gün 25 ver sonra 20 ver. Önce sen emzir sonra gazını çıkar sonra mamayı ver. Çişli bez sayısını takip et. Günde 7-8 kere çiş yapıyorsa doyuyor demektir.