Hyl-kbr1501 Yeni mi oldu benim bebeğimdede var 7bucuk aylık 2 3 aylıkken fark ettim ara ara oluyo doktor 9 10 ayındada olursa getir dedi
Bediaa Rabbim korusun kötüsünü aklımıza getirmeyelim bebeklerde sık göz dalması epilepsi belirtisi deniliyor ama dalınca siz ikaz edince hemen bakıyorsa ayılıyorsa sıkıntı yoktur deniliyor