Nezzz_ iki uç gun sonra gıdecegız esımle, geçen sene gittiğimiz yere. 2+1 bahçesi kocaman, mangal yeri, jakuzi ve büyükçe bir havuzu var. Evın içi temiz çok begendık bu sene tekrar gıtme şansımız oldu. Çok memnun kaldım sabah kahvaltısı da dahil. Dışarıdan kimse içeriyi goremıyor.
@dereboyukonaklari Instagram hesapları egerkı görüşmek ıstersenız özelden bana yazın ismimi soyleyım size gıdecegım tarıhı de eski musterılere ve tadınııklar fiyatta bıraz yardımcı oluyorlar.