Senden-bokolmaz
Normal mı değilmi bilemem doktor değilim o yüzden bir gidip göstermekte yarar var🥰 benim oğlum da çene yapısı bozukluğu var dilini düzgün kullanamıyordu ve şuan tel taktılar ve dil terapistine gidiyor dilini düzgün kullanabilmek için. Dışarıdan insan kendisi anlayamıyor düzgün mü değilmi diye.
Sadece emzik emerken mi oluyor sizde bu?