Selam arkadaşlar 3 aylık bebeğim var ama 3. Ayına girdiğimizden bu yana bebeğimş beslerken kafasını sağa sola çok çeviriyor biberonla anne sütü de veriyorum mama da her ikisine de kafayı çok çeviriyor oynayarak içiyor resmen sizde de aynı durumu yaşayan varmı varsa öneriniz neler