PrensesAnnesi0 benim de kızım yeni atlattı. Yatmadan önce serum fizyolojik yaptık, çok rahat uyudu geceleri. Onun haricinde sıcak bir duş aldırın, gribe çok iyi geliyor, burnunu açar. Hasta diye kat kat giydirmeyin, terler daha fazla hasta olur. Oda sıcaklığına dikkat edin. Odasını bol bol havalandırın. Geçmiş olsun.