Belirtiler gaz gibi duruyor. Yani acile gidin içiniz rahat edecekse ama çocuk doktoru olan bir acile gidin yoksa size yardımcı olamazlar. Gaz damlası,zeytin yağı kullanabilirsiniz. Sıcak havlu,ılık duş iyi gelir. Emiyorsa siz kimyon çayı tüketin. Mama da alıyorsa mama içine bir damla kadar zeytinyağı ekleyebilirsiniz. Gaz masajları ve hareketleri var. Mutlaka her emzirmeden ve mamadan sonra üstten gaz çıkarması gerek. Alttan gaz ile üstten çıkan aynı değildir çünkü. Biz nasıl gazlı içecek içince geğiriyoruz onun gibi düşünün